مسکن ملی شهر پرند

مسکن ملی شهر پرند

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

مسکن ملی شهر پرند

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند عبارت است از وجه یا چیزی كه داوطلب اجازه به صاحب ملك می‌ دهد تا صاحب ملك ، ملك خالی خود را به او اجاره دهد ، این وجه چیزی جدا از اجاره بها است و پرداخت آن اختیاری است ومنظور از اختیاری این است كه ممكن است موجری بدون دریافت سرقفلی ملك خالی تجاری خود را به مستاجری اجاره دهد ، البته از سال 1376 به بعد ، این دریافت نکردن سرقفلی باعث شده كه مستاجر هم در پایان مدت اجاره نتواند از موجر مطالبه سرقفلی كند.

املاک پرند فاز۳ برای كسب و كار و اجاره واگذار شده است حتی اگر پروانه و پایان كار محل تجاری نباشد یعنی حتی محل مسكونی كه برای كار اجاره داده شده مشمول حق كسب و پیشه و تجارت است و مستاجر در صورتی كه موجبی برای تخلیه وجود داشته باشد مستحق دریافت حق كسب و پیشه خواهد بود حتی اگر وجهی به عنوان سرقفلی در ابتدای عقد اجاره به موجر نپرداخته باشد.

املاک پرند فاز۲ می‌ تواند (حسب مورد ) حق كسب و پیشه و تجارت یا نصف آن را از بین ببرد. نتیجه این كه فردی كه پیش از مهرماه 1376 مستاجر محل كسب و پیشه باشد ، می‌ تواند به رغم انقضاء مدت اجاره از تخلیه ملك خودداری وسرقفلی مطالبه كند ، كه البته آنچه مطالبه می‌ كند حق كسب و پیشه و تجارت است.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 8 بهمن 1401 ساعت : 22:57
بازدید : 282

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: